USA ONEPICE.

Hejsan alla bloggläsare, de va ett tag sen jag blogga senast. Va ju i stockholm denna veckan. Har varit riktigt mysigt. Bilder komer i nästa inlägg. Veckan har verkligen varit super. Sjukt fint väder. Allt har varit perfekt. Vi bodde inte riktigt i stockholm utan 50 minuter därifrån. Sista dagen gick vi och shoppa inne i stockholm. Stor stad kan man säga. Fick ett par sjukt fina jeans, 3 par örhängen. Hittade ett par skit snygga ballerina skor. Men bara jag gick till en spegel i affären fick jag sko skav. Så sket i dom..

Just nu är min kusin här nere och hälsar på med sin bästakompis. ''så idag ska vi till Lager 157 sen blir de nog sushi ikväll. Gött! Så dagen kommer nog bli bra. Ska även hämta min onepice. Har kanske inte berättat för er att jag har köpt en onepice. Den är iallafall sjukt fin.

'Den har jag beställt'


Kommentarer
Postat av: Elsa

samma som mig :(



ses snart!



puss ELSa

2011-07-03 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0