DU VAR DEN JAG DRÖMMDE OM, TRODDE INTE SÅ OM DIG. TRODDE ATT MAN VAR ÄRLIG. MEN DE VAR TYDLIGEN INTE DU. JAG SKA GLÖMMA DIG, DU KOMMER ENDÅ ALRIG TILLBAKA.

Godmorgon. Vaknade lite över elva. Har frusit som en griiis inatt. Idag ska jag inte göra ett skit som jag sa i förra inlägget. Imorgon blir de till stan med ina två bästavänner. Ska även då byta navelpiercing, äntligen. Var och kolla den igår och dom sa att jag måste byta nu. Sen drar man och badar. Cassie kommer faga ur men jag och Sandra ska bada vilket väder de än är. Måste ju njuta av den ''varma'' sommaren. Kommer säkert bli en rolig dag. Cassie tar nog med kameran. Tyvärr lägger jag inte ut så mycket bilder på bloggen. Ska försöka bli bärtte på de. Har inte så mycket mer att skriva så ni får en liten bild på mig. Så uppdaterar jag mer senare.

Om ni inte ser de, så ska jag börja ha mina bilder en storlek större. Hade 500 innnan, nu ska jag ha 600. Hoppas ni tycker de blir bättre.
Ha de gött.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0