GRATTIS SYSTER, NU BLIR DU FJORTIS PÅ RIKTIGT.

God dagens på er. Har inte bloggat för har haft fullt upp med annat. Har ju firat min älskade systers födelsedag idag. Riktigt rolig dag har de varit. Orkar inte lägga upp bilder här på bloggen. Men min syster lägger upp alla bilder. Ikväll skulle vi äta sushi men dom hade stängt, typiskt när man var sås sugen på de. Men de blir sub way stället. De blir med gott! Imorgon är de midsommar och de ska firas med min mammas familj och massa andra. Kommer säkert bli trevligt, de bästa är att dom vi ska va hos har ner grävd pool. Smilie på de eller? Jaa! Så badas ska de göra. Imorgon innan vi drar till dom, drar jag och mamma till India. Så ska jag byta piercing. Äntligen! Så uppdateringen imorgon kommer suga. Men de får ni ta. Sen på söndag åker jag med min pappa och familj till stockholm med några andra också. Nu ska jag sluta tråka ut er med tråkig text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0